Youreka

Interactieve 360° ervaringen die verkopen en inspireren!

Youreka foto

Welke nood of pijn had je voor je voor ons gekozen had?

De samenwerking tussen ons en de toenmalige hostingpartner verliep niet naar wens. Het grootste probleem was een lak aan vertrouwen. Bij problemen of vragen kregen we weinig tot geen antwoorden. De support bij hun was niet optimaal en er gebeurden rare zaken die nooit verklaard werden. Daarom vonden wij dat het tijd was voor de overstap naar een andere hostingprovider. Een partner waar ze klaar staan voor ons bij vragen, waar we op kunnen bouwen en vooral waar we op kunnen vertrouwen. 

Youreka testimonial

Welke obstakels of twijfels had je voordat je voor Level27 gekozen hebt?

Het grote verschil tussen Level27 en onze vorige hostingprovider is het prijskaartje. Bij Level27 ligt de prijs voor een hostingpakket een stukje hoger. Gelukkig keken we verder dan enkel en alleen de prijs. 
 

Waarom heb je voor ons gekozen?

Zoals reeds vermeld is het wederzijds vertrouwen een steunpilaar voor ons. Na een paar gesprekken met Dieter (Account Manager) en enkele technische personen, voelden wij ons volledig op ons gemak. Daarnaast voel je echt dat je een klant bent in plaats van een nummer. Ze reageren heel pro-actief en staan meteen voor je klaar. 

Dit alles in combinatie met de referenties die Level27 kon voorleggen, heeft voor ons de doorslag gegeven. Zij hadden duidelijk een uitgebreide kennis over hosting en konden dit meteen reflecteren op ons verhaal.

Youreka case foto

Hoe is het project verlopen?

De overdracht van de eerste provider naar Level27 verliep enorm vlot. We waren aangenaam verrast dat Level27 zich perfect aanpaste aan het tempo waarbij wij ons comfortabel voelden. Er werd voornamelijk gekeken naar hoe wij het zagen en daar paste zij hun service volledig op aan. 

Welk resultaat heb je ondervonden door voor Level27 te kiezen? Wat heeft het voor jou betekend?

Er zijn twee heel belangrijke zaken waar we nu voor de volle 100% vertrouwen in hebben. Allereerst gaan we nu niet langdurig om onverklaarbare redenen offline. Bijkomend verdwijnen er geen dingen zonder dat wij dit te weten komen. Er is een open en heldere communicatie tussen ons en Level27. Een tweede en tevens belangrijke verbetering is het feit dat Level27 ons proactief bijstuurt. Indien er toch iets misloopt, komen zij over de brug met enkele oplossingen ongeacht bij wie de oorzaak ligt. Dat is de service die wij verwachten en nu ook ingevuld zien!

Kan je nog twee of drie andere troeven van ons opnoemen?

De aanpassingen gebeuren op het tempo van de klant en niet op tempo van de provider. Verder denkt Level27 mee aan de groeiambities van de klant. We hebben niet het gevoel dat we een nummertje in de rij zijn. De grootste troef vinden wij de support, deze is super!

Zou je ons aanbevelen aan anderen? Zo ja, waarom?

Als een collega, vriend of kennis zou vragen of hij samen moet werken met Level27 dan zeg ik voor de volle 100% ja! Hun service en support zijn van een topniveau. Daarnaast denkt Level27 ook steeds mee op zowel technisch als business niveau. Je hebt echt het gevoel dat ze begaan zijn met je zaak en dat ze er alles aan doen om je te helpen groeien!
 

Heb je hier vragen over?

Stel dan gerust je vraag via onze chatbox, contact, Facebook, Instagram, telefoon , ...