Webflux

Waarom heeft hij voor Level27 gekozen?

Case Webflux

Met welke problemen of frustraties kreeg Webflux te kampen?

Bij voorgaande partijen voelde ik me een nummertje. Het melden van een probleem of opmerking wilde zeggen een ticket aanmaken, en hopen dat er meteen een capabel persoon zou antwoorden zonder dat ik met handen en voeten alles herhaaldelijk zou moeten illustreren.” aldus Wim. 
Maar de overschakeling naar Level27 verliep ook niet overnacht. Wim had namelijk nog wat twijfels over de bereikbaarheid van zo’n kleine onderneming als Level27. 

Waarom kozen ze uiteindelijk voor Level27?

Bij voorgaande hostingpartijen had hij niet altijd het gevoel dat er met aandacht en prioritair belang zorg gedragen werd voor de uptime en betrouwbaarheid van zijn setup. Bij Level27 kreeg hij dat gevoel wél.

“De gedreven en persoonlijke aanpak van Level27 gaf mij het nodige vertrouwen zodat ik op twee oren zou kunnen slapen.”

Wim Hauben

zaakvoerder

Daarnaast werd het gebruik van slack (professionele chatbox) als communicatietool erg geapprecieerd. Het is een directe en transparante lijn voor communicatie. “Geen emails, geen tickets, geen gedoe”, aldus Wim.

Ook het gebruik van een eigen ontwikkeld controlepaneel en de software daarrond vond hij een zeer groot pluspunt. “In mijn ogen staat dit absoluut in voor een hogere controle en betrouwbaarheid. Geen geklungel met de bekende panels en 1001 toeters en bellen die overbodig, traag en niet altijd even betrouwbaar zijn.


Wat vonden ze van het proces en de resultaten?

De overdracht van al onze websites ging vlotter dan verwacht, ondanks ons behoorlijk veeleisend CMS systeem.” Momenteel zit Webflux in een explosieve groeifase en is Jurgen ervan overtuigd dat hij samen met Level27 zijn klanten (waaronder een aantal erg grote multinationals) steeds van een kwalitatieve en betrouwbare hosting kan garanderen.

Natuurlijk komen er altijd wel eens problemen opdagen, maar Level27 heeft telkens zijn proactieve aanpak bewezen. Ook is duidelijk gebleken dat Level27 graag meedenkt en adviseert naar de best mogelijke oplossing.


Ook bij Webflux ligt de focus op uiterst hoogwaardige technische oplossingen. Zij streven dan ook steeds naar een érg hoge tot maximumscore volgens Google PageSpeed. “Op dit moment hebben we dan ook een mooie 100/100, mede mogelijk gemaakt door het platform van Level27. Dat zal je niet snel bij een andere webbouwer terugzien.

 Bewijs-> https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https%3A%2F%2Fwww.webflux.be
 

Wat beschouwt Webflux als één van onze troeven?

Maatwerk: voor ons CMS hadden we naar Varnish toe enkele issues waarvoor geen out-of-the-box oplossing bestond, en toch kwam er vrij snel een custom oplossing uit de bus!”
 

Zouden ze ons aanbevelen?

Absoluut: een gedreven aanpak, transparante communicatie, een eigen ontwikkelde en verfijnde controlepaneel en steeds een bekend gezicht op Slack voor advies en ondersteuning.

Heb je hier vragen over?

Stel dan gerust je vraag via onze chatbox, contact, Facebook, Instagram, telefoon , ...