Assurcard

Case Assurcard

Assurcard: klein in omvang, groot in IT-noden 

Assurcard regelt de communicatie tussen de verzekeraar en het ziekenhuis. Het zorgt voor een vlotte afhandeling van de rekeningen in functie van de hospitalisatieverzekering bij de patiënt. 

De IT-werking van Assurcard kan je het beste beschrijven als: "Een KMO met Enterprise-behoeften". Dit betekent dat hoewel Assurcard klein is in omvang (aantal medewerkers) ze toch een enorm sterke behoefte hebben aan een IT-partner op niveau. Assurcard werkt immers voor de grote verzekeraars en draagt een grote verantwoordelijkheid gezien de vertrouwelijkheid van de medische gegevens.

Wij voorzien Application hosting gecombineerd met infrastructuur voor de interne IT-omgeving bij Assurcard. Onze digitale partner Tobania (3 agentschappen, 440 medewerkers) verzorgt verdere ondersteuning, zoals het beheer van de werkstations en kiosken in de ziekenhuizen.

Wij verzorgen en onderhouden een hoogtechnologisch platform waarop Assurcard zijn applicaties kan uitrollen. Aangezien een groot aantal eindgebruikers van deze applicaties gebruik maken, is uptime en beveiliging van het grootste belang in dit project.

Onze oplossing bestaat uit een cluster van servers waarbij een opsplitsing gemaakt wordt tussen load balancers, web servers en database servers. Zo voorzien we de best mogelijke service en hebben we op de beste manier controle over de load van dit project. 

Getuigenis

Johan Daes (CEO Assurcard) licht toe waarom hij voor Level27 heeft gekozen.

Welke gedachte had je ervan kunnen weerhouden om de dienst af te nemen?

Het feit dat ik Level27 nog niet kende. 

Wat heeft je doen besluiten met Level27 in zee te gaan?

Level27 maakte een zeer goede indruk, zowel technisch als organisatorisch bij de eerste en volgende contacten. Verder beschikken ze over een ISO 27001 certificatie, die voor mijn aandeelhouders uit de financiële wereld zeer belangrijk is.

Wat heeft de overgang je opgeleverd?

Een quasi naadloze overgang naar een volledig nieuwe infrastructuur, die een stuk veiliger en betrouwbaarder opgezet is.

"Level27 beschikt over een ISO 27001 certificatie, wat voor mijn aandeelhouders uit de financiële wereld zeer belangrijk is."

Johan Daes

CEO Assurcard

Welk aspect van de dienstverlening vind je het meest waardevol?

De responstijden en de inventiviteit bij het vinden van oplossingen zijn voor mij extreem waardevol.

Kun je nog drie andere voordelen van noemen?

  1. Zeer goede bereikbaarheid van de helpdesk
  2. Extreem hoge technische competentie van de medewerkers
  3. Inlevingsvermogen in de leefwereld van de klant is fenomenaal.

Zou je Level27 aanbevelen bij je relaties?

Jazeker, zonder twijfel!

Zou je nog iets anders willen toevoegen?

Indien u twijfelt, raad ik u aan uw uitdaging uit te leggen aan Level27 tijdens een persoonlijk gesprek en hen de kans te geven u een op maat gemaakte oplossing aan te bieden.

Heb je hier vragen over?

Stel dan gerust je vraag via onze chatbox, contact, Facebook, Instagram, telefoon , ...