3Sign

Background info

Sinds september is de eerste samenwerking tussen 3Sign en Level27 van start gegaan. De samenwerking verliep vlot. Het eerste project hield het opzetten van een kleine VPS in, voor een zwaardere website (www.skepp.be). Hierna hebben we hen over de streep kunnen trekken en hebben ze 2 extra VPS’en bij ons laten activeren. Een intensere samenwerking dus. Begin december kwamen we overeen een automatic deployment systeem op te starten, een project waarin we hen begeleiden om op een snellere manier te deployen.

Na 4 maand durven we te stellen dat de initiële scepsis bij 3Sign helemaal verdwenen is in die mate dat we een voorstel hebben gemaakt om hun hele omgeving aan ons toe te vertrouwen. Waar het team van 3Sign nu nog in dubio is om dit te ontvouwen (wat zal ons dat aan geld en tijd kosten voor die updates?), zijn Dries en Stijn wel overtuigd dat dit tot een 100% vloeiende samenwerking kan leiden.

Welke nood of pijn had 3Sign voorheen, qua webhosting?

Dries vond het gebrek aan persoonlijke aanpak bij vorige hostingpartners erg teleurstellend. 
Daarnaast is er ook veel tijd en moeite verloren gegaan door onvoldoende of verkeerd advies van de webhosters. Hierdoor stonden ze erg wantrouwig tegenover toekomstige webhosters. 
(Een kleine illustratie: https://www.youtube.com/watch?v=t2F1rFmyQmY)

“Veel tijd en moeite verloren door onvoldoende of verkeerd advies van andere webhosters.”

Dries van 3Sign

Welke obstakels of twijfels ondervonden ze?

Bijna alle hosters beweren dat ze instaan voor kwaliteit en een persoonlijke aanpak”, aldus Dries. Door hun tamelijk negatieve ervaring met webhosters (lees: webhosters die hun beloften niet nakwamen), was 3Sign nu wel erg voorzichtig met het kiezen van een nieuwe hostingpartner. “We hadden al enorme sommen geld en tijd verloren door een verhuis van hostingfirma. Dit wouden we echt niet nogmaals moeten doorstaan.”

De info op onze website bleek voor Dries ook wat te vaag te zijn, hij kon zich niet levendig voorstellen hoe een samenwerking met Level27 zoal loopt. Daardoor was het voor hem ook moeilijker om de knoop door te hakken. Iets wat we zeker zullen meenemen! 

“Bijna alle hosters beweren dat ze instaan voor kwaliteit en een persoonlijke aanpak.”

Dries van 3Sign

Waarom kozen ze uiteindelijk voor Level27?

Uiteindelijk waren jullie en Cloudstar nog in the running. De keuze was moeilijk, maar ik koos liever voor een bedrijf met een duidelijke visie die er vollenbak voor gaat. Zo trok de visie van een samenwerking tussen verschillende web-agencies met als (verborgen) motto ‘wat we zelf doen, doen we beter' me zeker aan.

“Ik kies liever voor een bedrijf met een duidelijke visie die er vollenbak voor gaat.”

Dries van 3Sign

Hoe is het project verlopen?

Dries vond het project goed verlopen en apprecieerde ons gegeven advies. Daarnaast voelde hij zelf aan dat we hem oprécht willen verder helpen, iets wat misschien niet vanzelfsprekend is bij alle webhosters. 

Wat vonden ze van het resultaat, en wat betekende dat concreet voor hen?

We hebben vertrouwen in jullie aanpak en advies. Toch heb ik nog steeds het gevoel dat we bij jullie moeten zijn voor de expertise en maatwerk, eerder dan voor bulk oplossingen.

Wat beschouwt 3Sign als onze troeven?

Veel contact, snelle respons”, meldt Dries. Bij Level27 maken we namelijk intensief gebruik van Slack (online chatbox) met onze klanten, waardoor efficiënte communicatie makkelijker verloopt.

“Veel contact, snelle respons.”

Dries van 3Sign

Zouden ze ons aanbevelen?

Ja zeker en vast, dat doe ik ook heel regelmatig!” beweert Dries. Dat kunnen we bij Level27 alleen maar aanmoedigen ;)

Heb je hier vragen over?

Stel dan gerust je vraag via onze chatbox, contact, Facebook, Instagram, telefoon , ...